welness for hund og kat

Wellness for hund og kat

På Guldborgsund Dyrehospital tilbyder vi en bred vifte af wellness behandlinger for både hund og kat.

Ren forkælelse til hund og kat

Wellness for hund og kat

Guldborgsund Dyrehospital er din foretrukne dyrlæge til at udføre wellness for både hund og kat i Nykøbing Falster. Vi tilbyder forskellige behandlinger på Guldborgsund Dyrehospital. Wellness er Velvære for dit dyr.

Har din hund eller kat problemer med led eller muskler tilbyder vi fysioterapi, eller Kranio Sakral Terapi og hvis din hund eller kat trænger til en klipning, kan vi nu også tilbyde det.

Vores katteklinik

Forkæl din hund og kat med wellness

Vores wellness behandlinger til hunde og katte inkluderer fysioterapi, kranio sakral terapi og klipning. Læs mere her omkring hvad de forskellige behandlinger kan gøre for dit kæledyr.

Fysioterapi hjælper med smertelindring ved at styrke musklerne og forbedre mobiliteten hos dit kæledyr. Fysioterapi til dyr er populært som wellness til katte og hunde.

Kranio Sakral Terapi fokuserer på afslapning og balance i kæledyrets krop ved at lindre spændinger.

Klipning er vigtig for pleje og hygiejne, da det opretholder en ren og velplejet pels samt forhindrer knuder. Det er også et meget populært valg af wellness til katte og hunde.

Hvis du gerne vil forkæle dit kæledyr med noget wellness til hunde og katte, så kontakt os endelig og lad os hjælpe dig med at forkæle din hund eller kat.

Vores katteklinik

Fordelene ved wellness for hunde og katte

Vores wellness behandlinger giver en række fordele for både hunde og katte. Med regelmæssige wellnessbehandlinger til hund og kat, kan dette være med til at forlænge dit kæledyrs levetid, samt forbedre deres livskvalitet.

Ved at investere i nogle af vores wellness behandlinger til kat og hund, kan du sikre dit dyr, forbliver sund, glad og aktiv i mange år fremover.

Forkæl dit kæledyr med vores wellnessbehandlinger i dag og giv dem den bedste pleje og omsorg. Kontakt os for at booke en tid.

Få mere at vide
Har du spørgsmål?

Hos Guldborgsund Dyrehospital er vi altid glade for at kunne hjælpe. Såfremt du har spørgsmål, eller vil vide mere omkring vores dyrebehandlinger, er vi ikke længere væk end en opringning. Vi ser frem til at høre, hvad vi kan hjælpe dig med.